برگزاری جلسه توجیهی پروژه مهر 94 با حضور مدیران مدارس

برگزاری جلسه توجیهی پروژه مهر 94 با حضور مدیران مدارس

روز چهارشنبه مورخ 1394/04/03 از ساعت 8 صبح جلسه توجیهی پروژه مهر 94 برای مدیران مدارس در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار برگزار شد.

در این جلسه ابتدا جناب آقای ناجی مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان انار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدیران محترم،نکات مهمی در راستای پروژه مهر 94 را یادآوری نمودند.ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سال گذشته مدیران از آنان خواستند تا در سال تحصیلی جدید در هر سه بعد آموزشی و پرورشی و پشتیبانی فعالیت کنند.

همچنین در مورد ارزشیابی همکاران از مدیران خواستند تا به صورت دقیق و منصفانه انجام شود.در ادامه آقای ناجی از مدیران خواستند تا از ظرفیت های طرح هجرت برای تعمیر و بازسازی مدارس استفاده کنند و ضمن برخورد مناسب با مراجعین و اولیای دانش آموزان نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند.

در ادامه جلسه آقای علی زینلی معاون پشتیبانی به عنوان نایب رییس پروژه مهر نکاتی در حیطه پشتیبانی به مدیران یادآوری کردند.ایشان از مدیران خواستند تا نرم افزار حسابداری و اموال مدارس در کلیه مدارس نصب و به روزآوری شود و شخص مدیر مدرسه با آن کار کند.همچنین پیش بینی صندلی به خصوص در مقطع متوسطه اول شود که با اضافه شدن پایه نهم با کمبود صندلی مواجه نشوند.نظافت مدرسه حتی در تابستان رعلیت شود و برنامه ریزی برای فعالیت های عمرانی در قالب پروژه مهر انجام وحتما مستندسازی شود.

در انتهای جلسه آقای عباس علیزاده معاون آموزشی به عنوان دبیر پروژه مهر با نمایش دستورالعمل پروژه مهر بر روی پرده ضم نمایش آن برای مدیران،وظایف و مسئولیت های مدیران در قالب پروژه مهر و همچنین محورهای فعالیت انان و نحوه ارزیابی از عملکرد آنان را به طور کامل توضیح داد.همچنین ایشان اعلام کردند با توجه به انحلال مجتمع های روستایی کلیه مدارس شهری و روستایی باید به صورت مستقل گزارش ارسال کنند و ضمن بررسی گزارشات از هر دومقطع دو اموزشگاه به عنوان آموزشگاه برتر انتخاب شده و ارز آن ها تقدیر به عمل خواهد امد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حلاجی زاده
تاریخ : شنبه 6 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
.................................... در تاریخ : 1394/4/14/anaredu - - گفته است :
اقای ناجی ایاحقیقت دارد که می خواهیدمدرسه نمونه دولتی رابردارید

<-CommentGAvator->
بتول ملکیان در تاریخ : 1394/4/8/anaredu - - گفته است :
خواهشمندم علاوه برپیامک در صورت امکان برای آگاهی از جلسات مدیران تماس نیز بگیرید ..بنده سیستم دریافت پیام تبلیغاتم حذف شده بنابراین پیام دریافت نمی کنم ممنونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: